Dezvoltă încrederea în sine. Este important să capeți curaj și încredere în cuvintele pe care le rostești. Întâi de toate comunicatorul este cel care se încredințează în cee ace vorbește, după care publicul său. De asemenea, este foarte important să începi să ai rezultate pentru că ele îţi vor alimenta încrederea în tine.
Concentrează-te. Majoritatea oamenilor nu se concentrează. Nu sunt focusaţi. Explicaţia este foarte simplă, şi anume pentru că ne gândim la o mulţime de probleme şi situaţii în acelaşi timp. Asta înseamnă că în mintea ta este un adevărat haos. Focus înseamnă atenţie.
Folosește resurse potrivite. Totul constă în folosirea resursei potrivite in momente potrivite. Daca avem de transmis un discurs emotionant publicului nostru, nu este productiv sa activam resursele de sef sau de angajat, ci pe cele de parinte grijuliu. Daca avem de transmis un discurs tehnic, in care sa ne dovedim expertiza, nu este eficient sa activam resursele de parinte, ci de expert in domeniul nostru de activitate.
Comenteaza